Honeymoon naar Curaçao: dag 5

5 juli 2019

Dagje hotel

Vandaag slapen we wat uit, aangezien we gisteren pas rond 1 uur gingen slapen. Na het ontbijt besluiten we vandaag in het hotel te blijven. Zo kan ik wat rusten en misschien ook wat slaap inhalen. Ook Glenn slaapt nog wat extra. Rond de middag rijdt Glenn naar het grote shoppingcenter dat we gisteren tegenkwamen met de grote Carrefour. Hij haalt er broodjes en wat sla, mayonaise, kaas en kip om er tussen te leggen. Ondertussen moet ik van Glenn elke 30 minuten mijn koorts meten. Hij wil niet nog eens terug naar dat ziekenhuis gaan met mij, dus ik mag niet buitenkomen en geen airco meer aanzetten. Ijsblokjes zijn vanaf nu ook verboden. Uiteindelijk mag ik toch op het terras gaan zitten, in de schaduw weliswaar. Om 17u, als de zon niet meer zo sterk is,  gaan we naar het zwembad. We kiezen een plekje in de schaduw en zwemmen wat in de infinity pool met uitzicht op de zee. Daarna is het tijd voor het avondmaal. Terug op onze kamer besluiten we het nieuwe gezelschapsspel dat Glenn kocht in Bergen-Op-Zoom uit te testen op het terras. Dankzij enkele slimme trucjes (en slecht geschudde kaarten) wint Glenn. Tijd om te gaan slapen. Morgen gaan we terug proberen wat buiten te komen.